Het lukt - Reisverslag uit Lom, Bulgarije van Kees Gerbrands - WaarBenJij.nu Het lukt - Reisverslag uit Lom, Bulgarije van Kees Gerbrands - WaarBenJij.nu

Het lukt

Blijf op de hoogte en volg Kees

18 Mei 2018 | Bulgarije, Lom

Zowaar lukt het weer. De reis verloopt volgens plan. De vorige reisverslagen lukken niet. Het zei zo. Toch een korte samenvatting. Belgrado viel niet mee, een echte autostad. Niet om terug te komen. Gisteren zijn we Bulgarije binnen gereden, betere wegen, lager levenspeil, vriendelijker mensen. De Donau toont zich in alle hoedanigheden, stuiterpaden, muggen, modder maar ook prachtige vergezichten.

Vandaag zijn we over de helft. Nog een week Bullies en dan Turkies. Het fietsen gaat goed maar we belonen dat ook zeer zorgvuldig. Kortom een perfect koppel. Zo jullie zijn weer op de hoogte en wij ook. Tot het volgende verslag. Wouter en Kees

• 19 Mei 2018 - 13:38

Margo:

Hey jongens, prachtige foto's maar de verslagen mogen voortaan wel iets bondiger!

• 19 Mei 2018 - 14:34

Niels:

Bulgarije is wel een beetje achterlijk : jullie bericht is van 1 januari 1970. Volgens mij was Wou er toen nog niet eens. Overigens BulSuper allemaal, en groet, Niels.

• 19 Mei 2018 - 14:43

Dick:

Fijn dat jullie het zo goed hebben samen. Toch altijd weer even afwachten. Geniet ook van de mensen die met weinig tevreden zijn. Daar kunnen wij nog iets van leren. Bedankt voor het verslag en...een voorspoedig vervolg!

• 19 Mei 2018 - 16:14

Dick G.:

Hoi Wouter en Kees,
    Ben best jaloers op jullie hoor! Dat gevoel zo onderweg op de fiets is onbetaalbaar.
    Soms natuurlijk ook wel eens even lastig maar dat hoort erbij.
    Grote steden maar liever links laten liggen is de ervaring.
    Fijne rit verder en tot later. Groet, Dick G.

• 20 Mei 2018 - 06:48

Leni Gerbrands:

Lieve Kees en Wouter. Ik ben zo blij dat jullie het goed hebben samen. Houd dat vast he.

• 20 Mei 2018 - 08:43

Cor De Graaff:

Hoi Kees en Wouter
    Ik begin zo langzamerhand een beetje jaloers op jullie te worden,maar ik gun jullie het van harte.
    Zorg goed voor de fietsen,en verder heel veel fietsplezier en neem er 1 vanavond.
    Groet Cor

• 20 Mei 2018 - 15:15

Bob Molier:

Goede spirit vrienden,
    goede benen lijkt mij ook gezien de gewenste voortgang.
    Ik zit lekker te werken (en met 1 oog naar de Giro te kijken, bij gebrek aan beelden uit Bulgarije).
    De zon schijnt, Vera pleegt een telefoontje en ik zie jullie in gedachten uitrusten achter een pint.
    Proost!