Ik hou mij bij de vorige titel - Reisverslag uit Novi Sad, Servië van Kees Gerbrands - WaarBenJij.nu Ik hou mij bij de vorige titel - Reisverslag uit Novi Sad, Servië van Kees Gerbrands - WaarBenJij.nu

Ik hou mij bij de vorige titel

Blijf op de hoogte en volg Kees

11 Mei 2018 | Servië, Novi Sad

Oplettende lezertjes zullen hebben ontdekt dat het vorige verslag abrupt eindigde. Hoe dat komt? WBJ's wegen zijn wonderlijk en zelden aangenaam.

Jullie missen daardoor de trek van Baja naar Sombor en door naar Vukovar. Jammer maar het is niet anders.

Vandaag weer de grens over. Op naar Novi Sad. Bloedje heet, klimmetjes 8 %, grindpaden, toeterende vrachtwagenchauffeurs en ga zo maar door, maar.......de gezondheid van Wouter dreigt weer op het oude peil te komen (knie, ribben, darmen) hij praat daar liever niet over en ik? ,Ik geniet van zijn gezelschap en realiseer mij wat ik de afgelopen jaren heb gemist.

Dank voor jullie reacties en wij gaan door. Tot de volgende keer. Wouter en Kees

  • 12 Mei 2018 - 14:40

    Sander:

    Ik vond "De landen vliegen", en "passeren wij de grens naar Servi"
    eigenlijk wel voldoende spreken.
    Maar goed, het kan altijd meer natuurlijk.
    Ook de plaatjes zijn nog schaars. Of kijken jullie alleen maar naar het asfalt (en die toeterende vrachtwagens) en vergeten jullie de omgeving. Dat zou toch jammer zijn.
    Niet alleen die snelwegen nemen hoor.
    In die korte tijd al drie landen door. Petje af! En vele diepe buigingen!
    (niet al te diep - wel rekening met de leeftijd houden)

  • 12 Mei 2018 - 15:29

    Len:

    Lieve Kees en Wouter. Wat fijn dat jullie prettig gezelschap hebben aan elkaar. Heel vel fietsplezier samen. xxx

  • 12 Mei 2018 - 16:39

    Hans :

    Wat bedoel je met Wouter dreigt op het oude peil te komen?
    Veel plezier mannen!

  • 13 Mei 2018 - 05:41

    Hennie:

    Als jullie in hemelsnaam maar genoeg drinken.....!

  • 13 Mei 2018 - 06:56

    Jan Van Krieken:

    Beste Kees & Wouter,
    mooi !! de reisverslagen komen door want ik ben erg benieuwd naar al jullie ervaringen !
    Dappere doortrappers & gezien de foto ontbreekt het gerstenat niet
    Hoe is het landschap ? wordt er veel Hop (de klimplant Humulus lupulus) verbouwd?
    In ieder geval zijn de optrekjes rustiek (gezien de schemerlamp op jullie foto)
    Sterkte en succes bij het vervolg Jan vK

  • 13 Mei 2018 - 08:22

    Cor De Graaff:

    Hoi Kees en Wouter,
    Ik begin een beetje jaloers op jullie te worden met dat heerlijke reisje langs de Donau en is de Donau nog echt zo blauw blauw.
    neem vanavond een biertje maar niet te veel anders worden jullie ook blauw.
    Groeten en veel fietsplezier
    Groet Cor

  • 13 Mei 2018 - 12:36

    Marja Mannesse:

    Hoi Kees,
    Klinkt allemaal behoorlijk spannend: hitte, klimmen, grind en vrachtwagens, petje af hoor.
    Maar waar zijn de foto's?
    Nog heel veel plezier met je maatje.
    groet Marja

  • 13 Mei 2018 - 14:24

    Bob:

    Wouter, wat is 'het oude peil' van je knie, ribben en darmen? Aan welke periode refereert Kees? De tijden die ik ken, met snelle rushes en speels gemak? Of heb je een tijd van blessures en verstoppingen achter de rug, waar ik geen weet van heb? Of maakt Kees zich zorgen dat hij je over een tijdje niet bij kan houden?

    Jij mag ook antwoorden hoor Kees!
    En bovenal doet het mij deugd dat jullie het goed hebben samen, dat de zon over jullie schijnt en dat alle (asfalt, grind- en grut)wegen jullie naar nieuwe avonturen leiden. En naar dat ene biertje.

  • 13 Mei 2018 - 15:54

    Anton:

    Krijg de indruk dat jullie aan het 'warm' draaien zijn. Geen berg zal meer te hoog zijn, geen dal te diep en het weer zal geen rol meer spelen. Zelfs de afwezigheid van bier deert jullie niet. Is een robotfietser nu al ontwikkeld? Een titanium-duo peddelt voort.

  • 17 Mei 2018 - 21:08

    Marianne Ament:

    Lieve KeeWou-volgers,
    Kee laat jullie via mij weten dat het hem en Wou boven verwachting goed gaat. Nagenoeg geen materiaalpech, nagenoeg geen lichamelijk en geestelijk ongemak. Servië is vriendelijk en gastvrij en zij hebben goede hoop op eenzelfde warme ontvangst als zij morgen de grens
    met Bulgarije overschrijden. Er is maar één kleine tegenvaller: het lukt Kee niet meer om de website van waarbenjij.nu te benaderen, wat ongetwijfeld geheel aan de website-bouwers te wijten is... Jammer maar helaas. Beide avonturiers blijven vrij goed bereikbaar via Whatsapp maar voor uitgebreide reisverslagen zullen we tot na 2 juni geduld moeten hebben.

  • 25 Mei 2018 - 20:43

    Wil:

    ik ken geen Mariannen Ament maar zou wel heel graag op de hoogte willen blijven !!!!
    iciwilly@gmail.com

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kees

reislustige fietser

Actief sinds 09 April 2018
Verslag gelezen: 618
Totaal aantal bezoekers 8564

Voorgaande reizen:

04 Mei 2018 - 03 Juni 2018

Met Fiets zonder tent naar de Oriënt

Landen bezocht: